Verkkotilaisuus: Julkisten palveluiden kansalais- ja asiakaskokemuksen tietopohja -selvityksen julkistamistilaisuus

Torstai 16.2.2023 klo 9.15 – 11.00

valtiovarainministeriö

Verkkotilaisuus: Julkisten palveluiden kansalais- ja asiakaskokemuksen tietopohja -selvityksen julkistamistilaisuus

Julkaisemme tilaamamme selvityksen julkisten palveluiden kansalais- ja asiakaskokemuksen tietopohjasta. Miten eri puolella hallintoa mitataan asiakaskokemusta? Selvitys on osa julkisen hallinnon strategian toimeenpanoa ja sen ovat toteuttaneet valtiovarainministeriön tilauksesta Frisky & Anjoy Oy & Netum Oy. Tilaisuus järjestetään Teamsissa. Tilaisuus on suunnattu erityisesti hallinnon toimijoille, mutta on avoin kaikille.

Ohjelma

9.15
Tervetuloa! Miksi selvitys tehtiin?
Finanssineuvos Mikko Saarinen

9.30-10.00 
Julkisten palvelujen asiakaskokemus – mitä ja miten kentällä mitataan? 
Toimitusjohtaja Petri Uusikylä, Frisky Oy
Johtaja Jari Jokinen, Netum Oy

10.00-10.15 
Kommenttipuheenvuoro
Osastopäällikkö Juha Sarkio, valtiovarainministeriö

10.15-10.30 
Kommenttipuheenvuoro
Tutkimuspäällikkö Marianne Pekola-Sjöblom, Kuntaliitto

10.30-10.50 
Keskustelu

10.50-11.00 
Miten hyödynnämme selvityksen tuloksia?
Finanssineuvos Mikko Saarinen

11.00
Tilaisuuden päätös

Ilmoittaudu mukaan tilaisuuteen 10.2.2023 mennessä. Lähetämme ilmoittautuneille tilaisuuden kalenterikutsun ja Teams-linkin ma 13.2. 

Kohderyhmät: julkinen hallinto, kunnat, media, valtionhallinto, järjestöt ja yhteisöt, hyvinvointialueet