Hankintaosaamisen itsearviointityökalu -webinaari

Keskiviikko 15.3.2023 klo 14.00 – 15.00

valtiovarainministeriö

Hankintaosaamisen itsearviointityökalu -webinaari

Hankintaosaamisen itsearviointityökalusta järjestetään keväällä 2023 kaksi saman sisältöistä webinaaria. Itsearviointityökalu ja webinaarit on tarkoitettu hankintayksiköissä julkisten hankintojen parissa työskenteleville (esim. hankintojen asiantuntijat/suunnittelijat, toimiala-/substanssiasiantuntijat, hankinnoista päättävät henkilöt). Webinaareissa käydään läpi mm. miten työkalu otetaan käyttöön ja mitkä ovat työkalun hyödyt.

Mikä on hankintaosaamisen itsearviointityökalu?

Kesäkuussa 2022 hankintayksiköiden käyttöön otettu hankintaosaamisen itsearviointityökalu sisältää yhteensä 30 kysymystä, jotka koskevat muun muassa hankintojen valmisteluun ja toteuttamiseen liittyviä valmiuksia sekä esimerkiksi vuorovaikutus- ja johtamistaitoja.

Itsearviointi on tarkoitettu hankintayksiköissä julkisten hankintojen parissa työskenteleville (esim. hankintojen asiantuntijat/suunnittelijat, toimiala-/substanssiasiantuntijat, hankinnoista päättävät henkilöt). Työkalun käyttäjä saa arvokasta tietoa omasta osaamisestaan, tukee organisaationsa osaamisen kehittämistä sekä osallistuu kansallisen hankintaosaamista koskevan tiedon keräämiseen.  

Ilmoittaudu mukaan webinaariin

Hankinta-Suomi järjestää yhteistyössä Valtiokonttorin kanssa kaksi saman sisältöistä Teams-webinaaria, joissa käydään läpi mm. miten työkalu otetaan käyttöön ja mitkä ovat työkalun hyödyt. Webinaarit pidetään

  •     keskiviikkona 8.2. klo 10-11
  •     keskiviikkona 15.3. klo 14-15

Teams-kalenterikutsut lähetetään noin kahta päivää ennen webinaaria. Varaa aika kalenteristasi, kunnes olet saanut tämän osallistumislinkin sisältävän kalenterikutsun.

Lisätietoja antaa kehittämispäällikkö Heidi Jortama Valtiokonttorista, [email protected] 

Kohderyhmät: julkinen hallinto, kunnat, valtionhallinto, yliopistot ja korkeakoulut, yritykset, järjestöt ja yhteisöt, hyvinvointialueet