Valtiovarainministeri Urpilainen Pohjoismaiseen ministerikokoukseen Kööpenhaminaan
valtiovarainministeriö
Julkaisuajankohta
28.10.2011
11.51
Tyyppi:Tiedote
-
Valtiovarainministeri Jutta Urpilainen matkustaa maanantaina 31.10.2011 Kööpenhaminaan, jossa pidetään tiistaina 1.11. Pohjoismaisen talous- ja rahapolitiikan ministerineuvoston kokous (MR-FINANS). Ministereiden on tarkoitus käsitellä ajankohtaisia talous-, vero- ja EU/ETA-kysymyksiä.
Ministeri Urpilainen osallistuu valtiovarainministerikokouksen jälkeen Pohjoismaiden Neuvoston huippukokoukseen. Lisäksi hän osallistuu SAMAKin (Työväenliikkeen pohjoismainen yhteistyökomitea) kokoukseen ja tapaa pohjoismaisia ministeri- ja puheenjohtajakollegoitaan.
Lisätietoa:
finanssineuvos Kristina Sarjo, puh. 040 761 2603 ja
erityisavustaja Arto Virtanen, puh. 044 537 0244
Jutta Urpilainen
Tutustu myös
Yhdessä johtajina demokratian ja kansallisen menestyksen puolesta
VM
Tyyppi:Kolumni
Julkaisuajankohta:19.2.2026 13.43
Valtioneuvoston periaatepäätös tähtää vastuulliseen julkiseen johtamiseen
VM
Tyyppi:Tiedote
Julkaisuajankohta:19.2.2026 13.43
Raportti valottaa kokonaiskuvaa ja kehittämistarpeita kuntien suunnitteluvelvoitteista
VM
Tyyppi:Tiedote
Julkaisuajankohta:18.2.2026 15.00
Ministeri Ikonen kutsuu hyvinvointialueet keskusteluun hyvinvointialuemallin tulevaisuudesta
VM
Tyyppi:Tiedote
Julkaisuajankohta:18.2.2026 10.20
Valtiovarainministerit käsittelevät EU-budjetin toimeenpanoa ja euroalueen talouspolitiikkaa
VM
Tyyppi:Tiedote
Julkaisuajankohta:13.2.2026 13.22
Sosiaali- ja terveyspalvelujen yksikkökustannustieto palvelee koko sote-järjestelmää
STM
VM
Tyyppi:Tiedote
Julkaisuajankohta:13.2.2026 12.29