Hyppää sisältöön
Media

Valtorin uusi asiakasneuvottelukunta on valittu

valtiovarainministeriö
Julkaisuajankohta 19.1.2023 13.25
Uutinen
Toimistorakennuksen lasikatto sisältäpäin

Valtorin asiakasneuvottelukunnan uudeksi puheenjohtajaksi on valittu Jussi Kivinen Oikeusrekisterikeskuksesta. Valtiovaraiministeriö on asettanut neuvottelukunnan toimikaudelle 1.1.2023-31.12.2024.

Varapuheenjohtajiksi valittiin Saku Airosmaa Verohallinnosta sekä Aleksi Yrttiaho Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksesta. Valtorin asiakasneuvottelukunnassa asiakkaita edustavat hallinnonalojen edustajat sekä Valtorin asiakkaina olevien virastojen edustajat. Asiakasneuvottelukunnassa on yhteensä 19 asiakkaiden edustajaa. Asiakasneuvottelukunnan tarkoituksena on tuottaa asiakasnäkökulmaa Valtorin toiminnalle ja valtiovarainministeriön ohjauksen tueksi. 

Valtorin asiakasneuvottelukunnan tehtävänä asiakasohjauksella tukea Valtoria valtion yhteisten ICT-palvelujen tuottajana. Asiakasneuvottelukunnan tehtävänä muun muassa käsitellä ja seurata: 

  • palvelukeskuksen toiminnan kehittämissuuntia ja toimintalinjoja 
  • palvelujen kehittämissuunnitelmia ja muita palvelujen kehittämiseen liittyviä asioita
  • palvelujen laatuun ja asiakastyytyväisyyteen liittyviä asioita
  • palveluista perittäviä hintoja ja hinnoittelumalleja koskevia asioita

Lisätietoja: 

Tietohallintoneuvos Tommi Kangasaho, puh. 0295 530 264, [email protected]
 

Julkisen hallinnon ICT Valtiovarainministeriö